11. december 2007

Shuffle, shuffle og mere shuffle ...

Mange mender at shuffle handler om at udtrykke sine følelser gennem dansen, men det er jo fuldstendigt til grin, den danse kan jo hverken tydes, eller udtrykke noget på en videre god måde. Jeg startede med at danse det, fordi jeg hader at se på folk der bare banker løs med deres arme til techno, det er jo til grin. Så jeg satte mig for at lære det, og da jeg så startede på Haderslev Handelsskole kom jeg i klasse med en som kan det.



Siden da er jeg bare blevet ved med at øve mig, også lige pludsleig begyndte det bare at se godt ud. jeg er stadig ikke eliten, men heller ikke dårlig, lige i midten. Jeg skal nok snart optage en film.

Enlig er dette ved at udvikle sig til en blog om shuffle, og måske bliver det det også, jeg vil ihvertfald poste alle de fede shuffle videoer jeg falder over. Så kan jeg også selv finde dem i en fart!

Ham her er også rigtig god, og det sjoveste er at han indtil nu var fuldstendigt ukendt rundt omkring på nettet, men efter hans første video er han blevet en meget respekteret shuffler.

1 kommentar:

Gustav Dahl sagde ...

Har aldrig hørt om den slags dans før, men det ser da specielt ud. De folk er virkelig gode til at holde styr på deres ben - ser faktisk rigtig cool ud :)

Er der en chance for, at du optager nogle film af dig selv, når du shuffler?